جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

نمایندگان مجلس افغانستان: مهمان‌خانه و قرارگاه‌های نیروهای خارجی از ساحات مسکونی منتقل شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

در پی تلفات غیرنظامیان در حمله موتر بمب بر قرارگاه گرین ویلج در حوزه نهم شهر کابل، تعدادی از نمایندگان مجلس افغانستان تأکید می‌کنند که این مهمان‌خانه‌ها و قرارگاه‌های نیروهای خارجی باید از ساحات مسکونی منتقل شود.

این نمایندگان در نشست علنی امروز چهارشنبه(26 جدی) مجلس گفتند: در سال های گذشته همواره غیرنظامیان قربانی حملاتی بوده‌اند که هدف آن، قرارگاه‌ها و مهمان‌خانه‌های نیروهای خارجی بوده است.

Parliament

آن‌ها خواستند که این نهادها از میان خانه‌های مسکونی دور شود.

این در حالی است که عبدالرئوف ابراهیمی، رییس مجلس نمایندگان گفته است، برای کاهش تلفات افراد ملکی، انتقال این قرارگاه‌ها و مهمان‌خانه‌های نیروهای خارجی به ساحات غیرمسکونی، گزینه‌ی خوبی است.

نجیب دانش، سخنگوی وزارت امورداخله افغانستان نیز در این مورد تأکید کرده که این وزارت در نظر دارد تا برای بیرون رفت از این چالش، دست به کار شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان