جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

اشرف غنی: کارهای انجام‌شده در زمینه مدیریت آب در افغانستان کافی نیست

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رئیس‌جمهور افغانستان در جلسه شورای عالی اراضی، آب و محیط زیست که روی مدیریت آب، آبیاری و وضعیت عمومی آبرسانی دایر گردید، گفته است: “معلوماتی که در خصوص وضعیت آب در کشور وجود دارد، بیان‌گر استعجالیت در این سکتور است”.

water afg arg

اشرف غنی در این نشست که روز گذشته(سه‌شنبه، 18 جدی) در ارگ ریاست جمهوری برگزار شد، افزود: کارهای انجام‌شده در زمینه مدیریت آب نشان‌دهنده هماهنگی ادارات مربوط می‌باشد، اما کافی نیست و باید در بخش مدیریت آب، تلاش‌های بیشتر و عاجل صورت گیرد.

وی در ادامه تاکید کرده که باید روی یک طرح ملی کار شود تا فعالیت‌ها بیشتر منسجم گردد و نتایج ملموس در مدت کوتاه به دست آید.

غنی در ادامه بیان داشته که هنوز هم ذهنیت عامه بر این است که وضعیت آب ثابت می‌باشد، در حالی‌که نظر به تغییرات اقلیمی، وضعیت آب تغییر کرده است.

رئیس‌جمهور در ادامه تاکید کرده که ۹۰ درصد آبیاری در افغانستان به شکل عنعنوی می‌باشد که با آمدن تغییرات اقلیمی، این بخش با خطر مواجه شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان