4 نرم‌افزار رایگان برای مدیریت پسوردهای‌تان

توسطفرشته فرهنگ

دی ۱۸, ۱۳۹۷ به روز رسانی : اسفند ۷, ۱۴۰۲

لست پست “LastPass

LastPass، یکی از بهترین و محبوب‌ترین نرم‌ افزارهای مدیریت پسورد در تمام دنیاست. در حالی‌که بسیاری از ویژگی‌های LastPass را می‌توان در سایر نرم‌ افزارهای مدیریت پسورد هم مشاهده کرد، اما این سرویس یا پیشگام این ویژگی‌ها بوده، یا به‌طور قابل‌توجهی این قابلیت‌ها را ارتقا داده است. به‌عنوان مثال، بررسی امنیت LastPass، یک تجربه‌ی عالی است که کیفیت پسوردهای شما را آزمایش می‌کند و همچنین تغییراتی را برای بهبود آن‌ها اعمال می‌کند.

این نرم‌افزار برنامه‌های جداگانه‌ای برای ویندوز، مک، اندروید یا آیفون دارد. در حالی‌که LastPass، یک نرم‌افزار مدیریت پسورد آنلاین است، اما به‌صورت آفلاین هم کار می‌کند. وقتی یک‌بار از LastPass در دستگاه خود استفاده کنید، دیتابیس آن به دستگاه شما منتقل و در آن‌جا رمزگشایی می‌شود. بنابراین شما می‌توانید بدون اتصال به اینترنت از طریق مرورگر وب خود، نرم‌افزار نسخه‌ی مک یا در تلفن همراه خود، از LastPass به‌صورت آفلاین هم استفاده کنید.

photo_2019-01-08_17-05-53

دشلین “Dashlane”

نرم‌افزار Dashlane، نزدیک‌ترین رقیب LastPass است و مانند LastPass، یکی از بهترین نرم‌ افزارهای مدیریت پسورد محسوب می‌شود که شامل ابزار پسوردساز، امنیت بالا، سهولت در استفاده و توانایی ذخیره‌ی یادداشت است. Dashlane جز نرم‌‌افزار ویندوز، افزونه‌های مرورگر و نسخه‌های موبایل هم دارد و مانند LastPass یک نسخه‌ی پولی دارد که دارای اشتراک‌گذاری و همگام‌سازی نامحدود است. با وجود این، نسخه‌ی رایگان Dashlane تمامی ویژگی‌های لازم را داراست.

Dashlane

لاگمی‌ ونس “LogMe Once

اولین چیزی که در مورد مجموعه ‌نرم‌ افزارهای LogmeOnce می‌دانیم، این است که نام‌گذاری نرم‌ افزارهای آن تا حد زیادی گیج‌کننده است. نرم‌افزار LogmeOnce، یک نسخه رایگان نیز دارد. همچنین نسخه‌ی رایگان LogmeOnce، ویژگی‌های مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد، از جمله گزینه‌ی ورود به عکس. این نرم‌‌افزار هم‌چنین توانایی تعیین محل ذخیره‌سازی اطلاعات را هم دارد و می‌توانید مشخص کنید که اطلاعات شما در دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید، ذخیره شوند، یا از طریق بخش‌های دیگر ذخیره گردد. یکی از ویژگی‌های جالب نسخه‌ی موبایل، قابلیت LogmeOnce Mugshot است که عکس فردی که سعی دارد وارد گوشی شما شود را ثبت می‌کند.

log me once

روبافرم “Roboform

RoboForm ادعا می‌کند که بهترین نرم‌‌افزار مدیریت پسورد جهان است و به ‌نظر می‌رسد که این ادعا چندان هم غیرمنطقی نیست. RoboForm پس از به‌روزرسانی اخیر، میزان ذخیره‌ی اطلاعات در نسخه‌ی رایگان را نامحدود کرده است. نرم‌ افزار RoboForm، همچنین دارای ورودی‌های کاربردی، ذخیره‌سازی امن یادداشت‌ها و پشتیبانی از چند پلتفرم است. RoboForm همچنین امکان همگام‌سازی در تمامی دستگاه‌ها، پشتیبان‌گیری و توانایی دسترسی اضطراری را برای کاربر فراهم می‌کند.

نرم‌ افزار RoboForm ممکن است نتواند ویژگی‌های قوی رقبای خود مانند Dashlane یا LastPass را در اختیار کاربران قرار بدهد، اما نرم‌ افزار مدیریت پسورد بسیار خوبی است و نسخه‌های رایگان آن برای موبایل، قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارد. ابزار پسوردساز RoboForm بسیار قوی است که به شما این امکان را می‌دهد که کاراکترهای مشابه را حذف و مشخص کنید که از کدام ‌یک از کاراکترهای خاص برای ساخت پسورد مناسب خود بهره ببرید.

نرم‌افزار Roboform برای ویندوز، مک، آیفون و اندروید در دسترس است و گزینه‌ای مناسب برای هر کاربری است که می‌خواهد یک راه ساده و مطمئن برای همگام‌سازی پسوردها بین لب‌تاپ، کامپیوتر شخصی و سیستم عامل‌های موبایل داشته باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *