جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت داخله: 90 درصد تلبیغات سوء دشمن از کانال‌های نفوذی صورت می‌گیرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سخنگوی وزارت داخله افغانستان به دنبال فرمان‌های رهبری جدید این وزارت پیرامون چگونگی حضور و عمل‌کرد پولیس در اجتماع و هم‌چنین فضای مجازی، می‌گوید که 90 درصد تبلیغات سوء دشمن از کانال‌های نفوذی آن‌ها صورت می‌گیرد.

نجیب دانش در یک اعلامیه گفته است، بعد از نشر حکم مقام وزارت امورداخله مبنی بر جلوگیری از پخش نشر تصاویر و اسناد مهم  پولیس از طریق صفحات اجتماعی، معلوم گردید که 90 درصد تبلیغات سوء از کانال‌های نفوذی دشمن به نفع آن‌ها صورت می‌گردد.

بر اساس یک فرمان سرپرست جدید وزارت داخله، هیچ منسوب این وزارت نمی‌تواند موارد آتی را از طریق رسانه‌های اجتماعی، چاپی و تصویری نشر و پخش کند؛

amrullah salah

1ـ فرامین و احکام مقامات ذی‌صلاح مبنی بر تقرر، تبدیلی، ترفیعات و سایر موارد احوال ذاتی و عرایض.

2ـ اسرار، معلومات، استقامت‌های وظیفوی و نحوه عملیات‌ها و سایر موارد مربوط به تحرکات نیروهای پولیس ملی.

3ـ نحوه بازرسی، تحقیق دوسیه‌های جنایی، دستاوردها و سایر موارد مربوط به عملیات ضد جرایم.

4ـ انتقاد از رهبری و قدمه‌های مافوق برحال و انفصال شده.

5ـ اشتراک در بحث‌های رسانه‌ای و استفاده از معلوماتی که منسوب پولیس در حال حاضر و یا قبلا به آن دسترسی داشته است.

6ـ اظهار نظر در مورد بحران‌های احتمالی در سطوح مختلف.

7ـ تصاویر وسایط، اسلحه و تجهیزات.

8ـ تصاویر و ویدیوی دفاتر، قرارگاه‌ها، پاسگاه‌ها و تأسیسات پولیس ملی.

9ـ عکس‌های انفرادی و دسته‌جمعی ملبس به یونیفورم پولیس ملی.

10ـ هم‌رسانی مراسم چپن‌اندازی، دریافت تحایف و تبریکی.

11ـ منسوبین وزارت امورداخله صرفا به گونه دواطلبانه می‌توانند اوامر، هدایات، رهنمودها، اعلامیه‌ها و پیام‌ها وزارت را از طریق صفحات مجازی‌شان هم‌رسانی کنند.

12ـ منسوبين وزارت امورداخله مي‌توانند عرايض، پيشنهادات و مشکلات خود را از مجراي معين و پيش‌بيني‌شده آن به قدمه‌هاي‌شان برسانند.

هم‌چنین در یک فرمان دیگر آقای صالح آمده است که به خاطر ايجاد فرهنگ موثر مديريتي و رهبري، به تمام منسوبين وزارت امورداخله و پوليس، شروع از مقام وزارت الي سرباز، امر مي‌گردد که با يونفورم(عسکري) و اسلحه در محافل عروسي، شيرني خوري در هوتل‌ها، مراسم فاتحه‌خواني در مساجد و خريد براي خانواده از بازار، اشتراک نکنند.

از سوی دیگر، بر اساس هدایت رهبری جدید وزارت داخله، هیچ کارمند وزارت امورداخله، ملکی و نظامی اجازه اشتراک در روزهای ملی، روزهای استقلال و ضیافت‌های شبانه در سفارت‌خانه‌های خارجی را ندارد.

https://twitter.com/NajibDanish2/status/1079032599035740161

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان