جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

درخواست اشرف غنی از اسدالله خالد و امرالله صالح برای معرفی به عنوان وزرای دفاع و داخله

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

برخی منابع می‌گویند که رییس‌جمهور افغانستان با اسدالله خالد و امرالله صالح، دو روییس پیشین امنیت ملی این کشور برای در اختیار گرفتن دو پست کلیدی امنیتی کابینه صحبت کرده است.
این منابع به طلوع‌نیوز گفته‌اند که محمد اشرف غنی در گفتگو با اسدالله خالد، از او خواسته که به عنوان وزیر دفاع و هم‌چنین امرالله صالح به عنوان وزیر امورداخله معرفی شوند.
هنوز هیچ مقام دولتی در این مورد سخن نگفته است.
این در حالی است که هم اکنون جنرال طارق‌شاه بهرامی و ویس احد برمک به عنوان وزرای دفاع و امورداخله فعالیت می‌کنند.
پیش از این رییس‌جمهور افغانستان امرالله صالح را به عنوان وزیر مشاور در امور اصلاحات امنیتی منصوب کرده بود، اما آقای صالح به دلیل عدم صلاحیت کافی و برخی مسائلی که افشا نکرد، از این پست استعفا داد.

https://twitter.com/TOLOnews/status/1076702206823464961

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان