جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزیر داخله افغانستان: خروج 7 هزار نیروی امریکایی شایعه رسانه‌هاست

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزیر داخله افغانستان تصمیم دونالد ترامپ، رییس جمهوری امریکا برای بیرون کردن 7 هزار تن از نیروهای این کشور در افغانستان را شایعه رسانه‌ها می‌خواند.

ویس احمد برمک به تلویزیون یک گفته که گزارش‌ها در مورد تصمیم ترامپ برای بیرون‌کردن سربازان امریکایی از افغانستان شایعه‌ی پخش‌شده از سوی رسانه‌ها است و بر ادامه‌ی مشارکت و همکاری جامعه‌ی جهانی با افغانستان تاکید ورزید.

Wais barmak

با آن‌که آقای برمک از توانمند شدن نیروهای امنیتی افغانستان سخن زد، اما بر نیازمندی به تداوم کمک‌ها و مشارکت جامعه جهانی با افغانستان تاکید ورزید.

این در حالی است که اگر ریاست جمهوری افغانستان گفته که بیرون شدن سربازان امریکایی، تاثیری بر وضعیت امنیتی این کشور نخواهد داشت.

بر بنیاد گزارش رسانه‌های امریکایی، دونالد ترمپ روند بیرون شدن هفت هزار سرباز امریکایی را تا چند هفته دیگر از افغانستان آغاز خواهد کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان