جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمک نقدی به ۱۷۰۰ خانواده بیجاشده در ولایت غزنی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام ولایت غزنی از کمک نقدی به یک هزار و 700 خانواده بیجاشده در این ولایت خبر داده است.

مقام ولایت غزنی در یک خبرنامه گفته است، ۱۷۰۰ خانواده که به علت ناامنی‌ها، حوادث طبیعی و دلایل دیگر، از مکان‌های اصلی‌شان بیجا شده و یاهم از کشورهای بیرونی عودت نموده‌اند، از سوی ریاست امورمهاجرین این ولایت کمک نقدی دریافت کرده‌اند.

ghazni

بر اساس این خبرنامه، این پول از بودجه وزارت امورمهاجرین کمک شده که مبلغ مجموعی آن، ۲۵ میلیون و ۵۱۸ هزار افغانی است و برای هر خانواده، مبلغ ۱۵۰۰۰ افغانی توزیع می‌شود.

والی غزنی در محفل توزیع این کمک‌ها تاکید کرده که “تمام خانواده‌های بیجاشده سروی شده و از آن جمع، ۱۷۰۰ فامیل مستحق شناخته شده‌اند”.

وی اظهار داشت که توزیع زمین و ایجاد یک شهرک دیگر برای عودت‌کنندگان در این ولایت در نظر است و پس از تکمیل مراحل قانونی، عملا آغاز خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان