جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

کار سروی ساحات باستانی معدن مس عینک آغاز می‌شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت اطلاعات و فرهنگ از آغاز کار سروی ساحه باستانی معدن مس عینک ولایت لوگر در هفته آینده خبر داده است.

این وزارت در یک اعلامیه گفته است، رییس عمومی بانک جهانی روز سه‌شنبه(13 قوس) در دیدار با حسینه صافی، سرپرست وزارت اطلاعات و فرهنگ از ادامه همکاری‌های این نهاد با این وزارت اطمینان داده است.

Mes_Aynak_Jerome_Starkey

در این دیدار در رابطه به پروژه حفریات ساحه باستانی مس عینک، مساعد ساختن زمینه به خاطر کار حفریات در آن ساحه و ادامه همکاری‌های بانک جهانی با وزارت اطلاعات و فرهنگ گفت‌وگو شده است.

این در حالی است که قرار است پس از یک هفته، کار سروی ساحه باستانی مسک عینک به خاطر فراهم ساختن تسهیلات بیشتر حفر آثار تاریخی از سوی یونسکو، به همکاری باستان‌شناسان وزارت اطلاعات و فرهنگ آغاز شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان