جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

بلخی: مشکلات استادان تربیه معلم پیگیری و حل می گردد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت معارف از پیگیری و حل مشکلات استادادن تربیه معلم خبر داده است.

دکتر میرویس بلخی، سرپرست وزارت معارف در بازدید از پروگرام دو روزه “متدولوژی شاگردمحور و دیپلم تعلیمات ابتدایی” در جمع استادان تربیه‌ معلم، بر پیگیری و حل مشکلات آنها تعهد سپرد.

MOH

در این پروگرام که از روز گذشته( 12 قوس) برای دو روز در خانه معلم کابل در حال برگزاری است؛ بلخی ضمن تاکید بر سرنوشت مشخص و روشن دارالمعلمین‌ها، از پیگیری جهت رفع مشکلات آن ها خبر داد.

رهبری وزارت معارف فراگیر ساختن خدمات معارف به سراسر ولایات کشور را از برنامه‌های جدی خود دانست و “معاشات امتیازی منطقه‌ای”، “تدریس معلمان مسلکی در ولایات و مناطق دورافتاده” و “ظرفیت سازی داخلی در تربیه‌های معلم” را از جمله راهکارهای عملی برای حل مشکلات استادان تربیه معلم توصیف کرده است.

دکتر بلخی در ادامه از اختصاص 11 تربیه معلم برای بانوان خبر داد و آن را گام مثبت در جهت ارتقای جایگاه زنان در معارف دانسته است.

گفتنی است در پروگرام دو روزه “متدولوژی شاگردمحور و دیپلم تعلیمات ابتدایی”، 49 استاد تربیه معلم از ولایات سراسر کشور شرکت کرده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان