جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نامه دونالد ترامپ به عمران خان: طالبان را پای میز مذاکره بکشانید!

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا با ارسال نامه‌ای به عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان خواستار همکاری اسلام‌آباد در مذاکرات صلح افغانستان و کشاندن طالبان به میز مذاکرات صلح شده است.

عمران خان که امروز دوشنبه(12 قوس) با خبرنگاران در اسلام‌آباد سخن می‌گفت، گفت که این نامه صبح امروز دوشنبه به دست وی رسیده است.

وی در پاسخ به این نامه وعده سپرد که از “همه تلاش‌های ممکن” برای کمک به روند صلح افغانستان کار خواهد گرفت.

Trump and Imran khan

وزارت خارجۀ پاکستان اعلام کرده که ترامپ در این نامه دستیابی به راه حل سیاسی جنگ افغانستان را مهمترین اولویت منطقه‌ای خود خوانده و از پاکستان خواستار حمایت در این زمینه شده است.

محمد فیصل، سخنگوی وزارت خارجۀ پاکستان، گفته است که دونالد ترامپ در این نامه تصدیق کرده که جنگ افغانستان هزینه گرانی را بر ایالات متحده و پاکستان اعمال می‌کند.

وی گفته که رئیس‌جمهور امریکا همچنان تاکید کرده که واشنگتن و اسلام‌آباد “فرصت‌هایی را برای همکاری و تجدید مشارکت” جستجو کنند.

وزارت خارجه پاکستان از این تصمیم ایالات متحده استقبال کرده و گفته که تامین صلح و ثبات در افغانستان، یک مسوولیت مشترک است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان