جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

واکنش‌های امریکا و ایران به حمله تروریستی هوتل اورانوس کابل

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سفارت‌ امریکا و هم‌چنین سفارت و وزارت امورخارجه ایران، حمله تروریستی به مراسم گرامی‌داشت از میلادالنبی در هوتل اورانوس شهر کابل را محکوم کردند.

در یک پیام سفارت امریکا در کابل، ضمن محکومیت این حمله تروریستی، آمده است: این اقدام بی‌شرمانه به این معنا است که مردم افغانستان تلاش می‌کنند که میلاد نبی را در صلح جشن بگیرند و نشان‌دهنده حمله بزدلانه و بی‌رحمانه کسانی است که از خشونت در افغانستان حمایت می‌کنند.

Iran USA

در این پیام، ایالات متحده همچنان تعهد خود را به برقراری صلح و ثبات در افغانستان اعلام کرده و گفته که در کنار مردم افغانستان که خواهان صلح و آیندۀ آزاد از این اقدامات وحشتناک هستند، ایستاده است.

سفارت ایران نیز در پیامی اقدام تروریستی در هوتل اورانوس شهر کابل و در روز جشن میلاد پیامبر صلح و رحمت را اقدامی غیراسلامی و غیرانسانی خوانده که با هدف تشدید اختلافات فرقه‌ای و قومی و ایجاد سوء‌ظن و بدبینی شهروندان افغانستان به یکدیگر، صورت گرفته است.

سخنگوی وزارت امورخارجه ایران هم با انتشار پیامی، با اشاره به این‌که این عملیات هولناک و نکبت‌بار تروریستی در ایام میلاد پیامبر رحمت و شفقت انجام و باعث شهادت چندین تن از علمای اهل سنت شد، افزود: دست‌های پنهان این عملیات تروریستی ناجوان‌مردانه هدفی جز دامن زدن به فتنه قومی، فرقه‌ای و مذهبی در افغانستان نداشته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان