جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

آمادگی یونسکو در بخش معارف و نگه‌داری و مرمت آثار فرهنگی و باستانی افغانستان

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

ریاست اجرایی حکومت افغانستان از ملاقات دکتور عبدالله با رئیس سازمان یونسکو در پاریس خبر داده است.

در یک اعلامیه ریاست اجرایی حکومت آمده است، دکتور عبدالله قبل از ظهر امروز چهارشنبه(۳۰ عقرب) با خانم آدری ازولای، رییس سازمان یونسکو در مقر این سازمان در پاریس دیدار کرده است.

در این نشست رییس سازمان یونسکو از ادامه حضور و همکاری‌های این سازمان در بخش معارف و نگه‌داری و مرمت آثار فرهنگی و باستانی در افغانستان اطمینان داده است.

رییس اجراییه نیز از همکاری و نقش این سازمان در افغانستان قدردانی کرد و خواهان ادامه حضور و همکاری‌های یونسکو در بخش آموزش و پرورش و امور فرهنگی گردیده است.

abdullah and unesco offical

 رییس اجرایی حکومت در ادامه تاکید کرده است، افغانستان می‌تواند نقش مثبتی در برقراری و استحکام ثبات در منطقه بازی نماید و این می‌تواند در رشد و توسعه فرهنگ در منطقه کمک نماید.

رییس سازمان یونسکو نیز در ادامه افزود: “این سازمان آماده است در همکاری با سویدن در بخش ظرفیت‌سازی به ویژه ظرفیت سازی برای دختران و زنان افغانستان را یاری رساند”.

وی همچنان علاوه نمود که این سازمان افغانستان را در بخش مراقبت، نگه‌داری و حفاظت از آثار تاریخی کمک می‌نماید.

رییس سازمان یونسکو از دکتور عبدالله خواست که تا حوزه‌های معینی را برای همکاری مشخص نماید تا این سازمان در این حوزه ها با افغانستان همکاری نماید.

ازولای در ادامه درباره مصونیت خبرنگاران خواهان توجه بیشتر حکومت افغانستان گردید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان