جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

داکتر عبدالله حضور در تکت انتخابات ریاست جمهوری دیگران را رد کرد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رییس اجرایی حکومت افغانستان در یک نشست مشورتی که امروز سه‌شنبه (۲۲ عقرب) در قصر سپیدار برگزار شده، در آستانه اعلام جدول زمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری این کشور، حضور در تکت‌های انتخاباتی دیگران را رد کرده است.

دکتور عبدالله گفته است: “این را به صراحت می‌گویم که من در پروگرام کسانی که از نظر فکری با ما هم‌خوانی ندارند، شامل نخواهم بود؛ چرا که معلوم نیست پروگرام اینان به کجا منتهی خواهد شد.”

او پیش از این تلویحا گفته بود که در انتخابات آینده، معاون کسی نخواهد شد.

abdullah CEO

رییس اجرایی حکومت افغانستان در عین حال تأکید کرده که لازم است شخصی از “حوزه جهاد و مقاومت” کاندیدای ریاست جمهوری آینده باشد و به گفته او، وقتی کسی از حوزه مقاومت وارد میدان نشود، نسبت به سرنوشت مردم بی‌اعتنا نخواهد بود.

وی هشدار داد، اگر کسانی بخواهند مردم را به آدرس‌های دیگر ببرند، مردم مانع‌‌شان خواهد شد.

عبدالله همچنین اذعان کرد که اگر موافقت‌نامه حکومت وحدت ملی اجرا می‌شد، کشور امروز در چنین وضعیت بدی قرار نمی‌داشت و نا‌امنی و فضای بی‌اعتمادی به وجود نمی‌آمد.

 او اعتراف کرد که در طول تصمیم‌گیری‌های چهار ساله گذشته، برخی اشتباهات صورت گرفته و هم‌چنین گاهی مطالبات برخی از مجموعه‌ها را به خاطر “مصالح اصلی مردم”، نادیده گرفته است.

با این حال، آقای عبدالله تصریح کرد: “یک عده چهار- پنج نفری ادعا می‌کنند که کل کار را ما کرده‌ایم و ریاست اجرائیه را ما ایجاد کرده‌ایم. در روزهای آینده با این عده هم بحث می‌کنم؛ اما مرجع اصلی تصمیم‌گیری توده‌های مردم خواهد بود”.

او در ادامه گفت: “کسانی می‌گویند باید داکتر عبدالله کنار برود، چرا که نوبت ماست. به اینان می‌گویم، اگر نوبت شماست، چرا در میدان نمی‌آیید: دا گز دا میدان”.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان