جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

کمیسیون حقوق بشر افغانستان: در حمله طالبان بر ارزگان خاص، 63 غیرنظامی کشته و زخمی شده‌اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

بررسی‌های کمیسیون مستقل حقوق بشر افغانستان پیرامون حملات طالبان بر شهرستان ارزگان خاص ولایت ارزگان نشان می‌دهد که حدود 63 نفر از مردم این منطقه کشته و زخمی شده و صدها خانواده آواره شده‌اند.

در یک اعلامیه این کمیسیون آمده است، بر اساس یافته‌های نظارتی این کمیسیون، گروه طالبان از تاریخ ۵ عقرب ۱۳۹۷ بر قریه‌های کندلان، حسینی، کاریز و گِردچمن از مربوطات شهرستان ارزگان خاصِ ولایت ارزگان حمله کرده و تا اکنون درگیری مسلحانه در این مناطق جریان دارد.

taliban

یافته‌های نظارت و بررسی کارمندان کمیسیون حقوق بشر در ساحه و تأیید مسئولین محلی نشان می‌دهد که تاکنون صدها خانواده از خانه‌ها و محل زندگی خود آواره و بیجا شده‌اند.

 بر اساس یافته‌های ابتدایی کارمندان کمیسیون حقوق بشر، حدود ۶۳ نفر از مردم محل در حمله طالبان کشته و زخمی شده‌اند.

این کمیسیون در ادامه تاکید کرده است، ادامه این درگیری پیامدهای ناگوار انسانی را در پی داشته و منجر به نقضِ بیشتر حقوق بشری شهروندان خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان