جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

آتش سوزی در جاده نادر پشتون چگونه رخ داد؟

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

هیئت بررسی عوامل آتش سوزی در جاده نادر پشتون، آغاز به کار کرد.

سخنگوی وزارت امور داخله با اعلام این خبر گفته است، یافته های تحقیق این هیئت حقیقت یاب به زودی با رسانه‌ها و مردم شریک خواهد شد.

آتش سوزی در این ساحه شام پنجشنبه هفته گذشته رخ داده بود.

kabul fire

نجیب دانش به نقل از شاهدان این حادثه گفته است، آتش سوزی در خیر خواه مارکیت از یک ورکشاپ آغاز شده و به شدت انتشار یافته است. دانش، دلیل انتشار آتش سوزی را غیر پلانی بودن ساحه و وجود غرفه‌های چوبی دانسته است که عملکرد موتر های اطفاییه را محدود ساخته بود.

همچنان، اکثر دکان‌ها در ساحه آتش سوزی مواد آتش زا، کارتن وبالون‌های گاز را عرضه می‌کردند. در کنار این، با آتش گرفتن یک انبار روغنیات مربوط یکی از شرکت‌های مخابراتی در این ساحه، مهار آتش سوزی غیر قابل کنترول شده و به سرعت از یک مارکیت به مارکیت‌های دیگر گسترش یافته است.

سخنگوی وزارت امور داخله گفت:” ۳۰ عراده واسطه قطعه عملیاتی وزارت مبارزه با حوادث، اطفاییه ولایت پروان، اطفاییه وزارت دفاع ملی و وزارت امورداخله برای مهار آتش سوزی به ساحه اعزام شده بودند وتلاش آنان سبب شد که از گسترش آتش سوزی به مارکیت‌های صدیق عمر، سینما، مارکیت بامیان و وزارت مالیه جلوگیری شود.”

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان