جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تلاش هیئت مردمی برای توافق پیرامون چگونگی برگزاری انتخابات پارلمانی در ولایت غزنی

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی از رفتن یک هئیت مردمی از کابل به غزنی برای رایزنی در مورد چگونگی برگزاری انتخابات پارلمانی این ولایت خبر داده‌اند.

عارف نوری، سخنگوی والی غزنی به خبرنامه می‌گوید که یک هئیت متشکل از بزارگان اقوام غزنی که ساکن کابل هستند، روز گذشته(شنبه، 5 عقرب) به این ولایت آمده‌اند تا با شهروندان این ولایت بخاطر چگونگی برگزاری انتخابات به یک توافق برسند.

ghazni

نوری در ادامه گفت، این هیئت متشکل از بزرگان اقوام هزاره، پشتون و تاجیک اند که از هر قوم 6 نفر در این هیئت اشتراک دارند.

سخنگوی والی غزنی در ادامه گفت، این هیئت بعد از دایر شدن چندین جلسه در کابل، با سه تن از نمایندگان حکومت که متشکل از معاون دوم رئیس‌جمهور، معاون اول ریاست اجرایی و رئیس ارگان‌های محلی بوده، تشکیل شده تا به یک توافق واحد برای برگزاری انتخابات دست یابند.

وی در ادامه گفت، بعد از این‌که نمایندگان اقوام در این ولایت به موافقه رسیدند، سه نماینده برجسته حکومت نیز به نمایندگی از حکومت به خاطر موافقه نمودن با طرحی که از جانب اقوام در غزنی صورت گرفته، به طور کتبی موافقه اقوام را خواهند گرفت تا در آینده کدام مشکلی ایجاد نشود.

آقای نوری خاطرنشان کرد که ای هیئت‌ روی افزایش مراکز رأی‌دهی و ثبت‌نام صحبت خواهد کرد.

وی در ادامه گفت، کمیسیون انتخابات ساحاتی را که در انتخابات گذشته بلک لیست شده بود را نیز مجددا در لیست سیاه گرفته، در حالی که این ساحات از امنیت نسبی برخودار است و امکان برگزاری انتخابات را داشته‌اند. سخنگوی والی غزنی تأکید کرد که روی این موضوع نیز صحبت خواهد شد و مردم نیز پیشنهادات خود را ارائه خواهند داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان