جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ثبت 350 شکایت انتخاباتی توسط کمیسیون شکایات انتخاباتی در قندهار

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مسوولان دفتر ولایتی کمیسیون شکایات انتخاباتی می‌گوید که دفتر آنان تاکنون 350 شکایت انتخاباتی را از شهرستان‌ها و مرکز این ولایت ثبت کرده‌ است.

کریم‌الله استانکزی، سخنگوی دفتر ولایتی این کمیسیون در قندهار به خبرنامه می‌گوید: «در حدود 350 شکایت تلفنی تاکنون به ما رسیده است. اما به‌دلیل بسته بودن راه‌ها و نبود انترنت در برخی از ولسوالی‌ها، اسناد و عکس‌های این تخلف‌ها به ما نرسیده است».

kandahar.jpg12

آقای استانکزی تاکید می‌کند که بیشتر شکایت‌ها از شهرستان‌ها ثبت شده و آنان تلاش می‌کنند بعد از باز شدن راه‌ها و شریک شدن اسناد، این شکایت‌ها را بررسی کنند.

به گفته‌ی مسوولان ولایتی کمیسیون شکایات انتخاباتی در قندهار، روند رای دهی ساعت 8 آغاز شده، اما شماری از مراکز تا ساعت 10 بسته مانده است.

سخنگوی دفتر ولایتی کمیسیون شکایات انتخاباتی در قندهار گفت: «در شماری از مراکز در کنار موجودیت چالش‌های فنی، کارمندان کمیسیون انتخابات و ناظران اجازه ورود داده نشده بود. ما توانستیم این چالش را با شریک کردن با مقام ولایت قندهار و نیروهای امنیتی تا ساعت 10 حل کنیم».

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان