جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

ادامه برگزاری انتخاباتی در دو مرکز رأی‌دهی باقی‌مانده در ولایت هرات/ شمارش آرا هنوز قطعی نشده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سخنگوی والی هرات می‌گوید که شمارش آرای انتخابات پارلمانی در این ولایت هنوز قطعی نشده و جریان دارد.

جیلانی فرهاد در گفتگو با خبرنامه خاطرنشان کرد که در نتیجه شمارش آرا تاکنون، نامزدانی پیشتاز شده‌اند که باعث شگفتی همه شده است.

وی گفت که امروز در دو مرکز رأی‌دهی در ولایت هرات که روز گذشته مسدود بودند، انتخابات جریان دارد که در شهرستان‌های رباط سنگی و ادرسکن است.

herat

سخنگوی والی هرات خاطرنشان کرد که در این ولایت 285 مرکز رأی‌دهی فعال بوده که در این دو مرکز بنا به دلایل فنی، رأی‌گیری صورت نگرفت و امروز این روند ادامه پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد که تاکنون شمارش آرا نشان می‌دهد که نزدیک به 250 هزار نفر رای داده‌اند، اما آمار دقیق اعلام نشده، چرا که روند رأی‌گیری تمام نشده و تا شام امروز ادامه پیدا ‌می‌کند.

آقای فرهاد گفت که مشکلات انتخاباتی دیروز در هرات، مشکلات فنی بود؛ از جمله با تأخیر باز شدن مراکز رای‌دهی، ناقص بودن لیست رای‌دهندگان و دیر رسیدن امکانات مورد نیاز به مراکز، اما با این وجود، حضور مردم گسترده و پررنگ بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان