جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

رأی‌گیری در دایکندی بدون مشکل امنیتی و با مشکلات فنی خاتمه یافت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام‌های محلی از پایان پروسه رأی‌دهی در ولایت دایکندی خبر داده‌اند.

علی اکبر ناطقی، سخنگوی ولایت دایکندی به خبرنامه گفت، تمام 247 مرکز رأی‌دهی در این ولایت بدون کدام مشکل امنیتی بر روی رأی‌دهندگان باز بوده است.

ناطقی در ادامه گفته است که مشکلات فنی، نبود ساختار منظم، عدم آشنایی کارمندان کمیسیون با سیستم بایومتریک، نبود فهرست کامل رأی دهندگان و همچنان تأخیر در آمدن کارکنان این کمیسیون، از مواردی بوده که روند رأی‌دهی را برای ساعتی در این ولایت به چالش برده بود.

daykondi voting

 سخنگوی والی دایکندی در ادامه افزود، به عنوان مثال در یک مرکز که 600 نفر ثبت‌نام کرده بودند، فقط نام300 نفر در لیست رأی دهندگان بود و همچنان تأخیر در آمدن کارکنان کمیسیون انتخابات باعث شد جمعیت مردم هر لحظه افزایش پیدا کند که این افزایش جمعیت، باعث شده بود نگرانی از تهدیدات امنیتی را به وجود بیاورد.

به گفته آقای ناطقی، این اتفاق سبب شد که در چند مرکز، نزاع بین مردم و کارمندان به وجود بیاید و این مشکل نیز از طرف نیروهای امنیتی مهار شد.

وی افزود، ساعت 12 ظهر یک طرزالعمل جدید به کارمندان کمیسیون رسید تا به صورت عادی در مراکزی که مشکلات سیستم بایومتریک و لیست رأی دهندگان موجود است، رأی‌دهی بین افرادی که تذکره برچسب خورده دارند، صورت بگیرد.

سخنگوی والی دایکندی خاطرنشان کرد، با  این دستور، بعد از ساعت 1:30 بعد از ظهر پروسه رأی‌گیری شروع شد و صفوف طولانی مردم تا ساعت 8 شب به اتمام رسید و همه مردم توانستند از رأی خود استفاده کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان