جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

انتخابات قندز در میان دود و آتش طالبان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

به گفته مسوولین شفاخانه ولایتی قندز، تا به حال 2 کشته و 39 زخمی در نتیجه درگیری های امروز این ولایت، همزمان با آغاز برگزاری انتخابات پارلمانی، به این مرکز انتقال یافته اند.

آرشیف
آرشیف

کشته‌شدگان شامل 1 نظامی و 1 غیرنظامی‌اند و زخمیان نیز شامل 11 نظامی و 28 غیرنظامی‌اند که از میان زخمیان غیرنظامی، 12 زن حضور دارند.

امرالدین ولی، عضو شورای ولایتی قندز نیز می‌گوید که طالبان از صبح امروز تاکنون 9 بار مناطق مختلف شهر قندز را با خمپاره هدف قرار داده‌اند.

این در حالی است که محمدرسول عمر، رئیس دفتر ولایتی کمیسیون مستقل انتخابات در قندز می‌گوید که طالبان تمام کارمندان و مواد انتخاباتی یک مرکز رأی‌دهی را در شهرستان امام‌صاحب این ولایت با خود برده‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان