جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

وزارت خارجه ایران: امریکا در بحث صلح افغانستان جدی نیست

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت خارجه ایران می گوید که امریکا در بحث صلح افغانستان جدی نیست و اقدامات اخیر امریکا نشان می دهد که این کشور اهداف دیگری را در افغانستان و منطقه دنبال می کند.

نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان در سفر هفته گذشته خود به منطقه، به دنبال دیدار از افغانستان و پاکستان، از سه کشور عربی عربستان، امارات و قطر دیدار کرد.

IRAN nad US

اما بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران امروز دوشنبه(۲۳ میزان) در یک نشست خبری با خبرنگاران در تهران، به خبرنگار آوا گفته است: تنها چند کشور نمی تواند در مساله افغانستان و صلح این کشور مورد گفتگو قرار بگیرد.

این در حالی است که دولت، شورای ملی و احزاب سیاسی افغانستان نسبت به تلاش های اخیر زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه امریکا برای صلح افغانستان ابراز خوشبینی کرده و آن را زمینه ساز گفتگوهای صلح دولت این کشور با طالبان خوانده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان