جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

وزارت امورداخله افغانستان: نیروهای امنیتی با تمام توان برای تأمین امنیت انتخابات تلاش می‌کنند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

وزارت امورداخله افغانستان از همت و اراده مستحکم نیروهای امنیتی برای تأمین امنیت انتخابات پارلمانی پیش روی خبر داده است.

در یک اعلامیه وزارت امورداخله در مورد امنیت انتخابات آمده است: “نیروهای امنیتی کشور این‌بار نیز با همت و اراده مستحکم‌شان و به اراده و نصرت پروردگار، امنیت این مرحله مهم انتخابات ولسی جرگه را تأمین می‌کنند”.

در ادامه این اعلامیه آمده است، نیروهای امنیتی افغانستان با تمام توان برای تأمین امنیت انتخابات تلاش می‌کنند و آمادگی دارند که زمینه برگزاری انتخابات امن را برای همگان مساعد سازند.

Police

به گفته وزارت امورداخله، در بعضی از مناطقی که به دلیل مشکلات امنیتی، برای مردم خطری متوجه بوده، نهادهای امنیتی در هماهنگی با کمسیون مستقل انتخابات، این مناطق را شناسایی نموده‌ و در آن‌جا به خاطر حفاظت جان مردم، مراکز رأی‌دهی احتیاطا فعال نخواهد بود، اما در اکثریت مناطق شهری و روستایی طبق پلان از قبل تعیین شده، انتخابات برگزار خواهد شد.

این وزارت با اشاره به جنگ روانی و تبلیغاتی مخالفین در مورد خارجی بودن روند انتخابات تأکید کرده، طالبان چنان‌که در 18 سال گذشته به نیابت از خارجیان و برای تحقق اهداف خارجیان، علیه مردم و نظام مردمی افغانستان جنگیده‌اند، اکنون نیز می‌خواهند که جنگ روانی-تبیلغاتی علیه مردم راه اندازند.

در اعلامیه وزارت امورداخله تصریح شده است: “طالبان حرف‌های تکراری‌ای را که از سوی حامیان بیرونی‌شان برای‌شان تلقین می‌شود، یک‌بار دیگر در قالب یک اعلامیه «نشخوار» کرده‌اند که چیز تازه‌ای در آن نیست”.

قرار است تا 11 روز دیگر، انتخابات پارلمانی در سراسر افغانستان به جز ولایت غزنی برگزار شود. 50 هزار نیروی امنیتی وظیفه تأمین امنیت این انتخابات را به عهده خواهند داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان