جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

مجلس نمایندگان افغانستان: تهدیدهای جدی امنیتی در غرب کابل بعد از عاشورا وجود دارد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

نمایندگان مجلس افغانستان از وجود تهدیدهای جدی امنیتی در غرب کابل بعد از مراسم عاشورا و دهه محرم ابراز نگرانی می‌کنند.

محمد عارف رحمانی، نماینده ولایت غزنی در مجلس می‌گوید، تهدیدهای جدی امنیتی در غرب کابل بعد از مراسم‌های عاشورا نیز وجود دارد و نهادهای امنیتی تدابیر جدی را برای تأمین امنیت شهروندان روی دست بگیرد.

محمد عارف رحمانی، نماینده ولایت غزنی در مجلس نماینده‌گان
محمد عارف رحمانی، نماینده ولایت غزنی در مجلس نماینده‌گان

عبدالرؤوف ابراهیمی، رییس مجلس نمایندگان هم از نهادهای امنیتی خواست که در راستای امنیت غرب کابل بعد از عاشورا نیز توجه جدی داشته باشند.

به گفته وی، تا به حال چندین حمله تروریستی در مناطق هزاره‌نشین پایتخت رخ داده که نشان می‌دهد هنوز این تهدیدات بعد از عاشورا هم وجود دارد.

از سوی دیگر، سایر نمایندگان هم از تهدید جدی امنیتی در بیرون از کابل سخن گفتند.

به گفته خلیل‌الله شهیدزاده، نماینده هرات، فقر و بیکاری ولایت هرات را ناامن کرده و حکومت به صورت جدی در این راستا توجه کند.

فهیمی، نماینده ولایت سرپل نیز از احتمال سقوط سرپل خبر داد و افزود، اگر حکومت تدابیر جدی امنیتی را در این ولایت روی دست نگیرد، سرپل سقوط می‌کند.

در این راستا نیز رییس مجلس از حکومت خواست با نزدیک شدن روز انتخابات پارلمانی، تدابیر جدی را در راستای کاهش ناامنی‌ها روی دست بگیرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان