جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

واکنش رهبران حکومت افغانستان به حمله تروریستی ایران: تروريزم مرز نمی‌شناسد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رهبران حکومت وحدت ملی افغانستان حمله تروریستی به مراسم رژه نظامی در شهر اهواز ایران را تقبیح کردند.

در یک اعلامیه ارگ ریاست جمهوری افغانستان آمده است: دولت جمهوری اسلامی افغانستان حمله تروريستی در شهر اهواز ايران را که منتج به قربانی شماری از شهروندان آن کشور گردید، به شدت تقبيح می كند.

در ادامه این اعلامیه خاطرنشان شده است: حكومت و مردم افغانستان سال‌ها است که در راه مبارزه با تروريزم، قربانی‌های فراوان داده‌اند و هم اکنون نیز نیروهای دلیر امنیتی و دفاعی ما در خط نخست نبرد با این پدیده شوم قرار دارند.

این اعلامیه افزوده، حکومت افغانستان به این باور است که تروریزم پدیدۀ منطقه‌ای و جهانی است و نیاز به همكاری مشترک همه كشورها در مبارزه بدون تفکیک عليه آن می‌باشد و این نوع همکاری می‌تواند موثریت مبارزه با تروریزم را مضاعف بسازد.

iran

ریاست جمهوری افغانستان تأکید کرده: ما معتقد هستیم که تروريزم مرز نمی‌شناسد و دشمن همه بشريت است، زیرا شهروندان همه کشورها را در هرکجا هدف قرار می‌دهد و به همين دليل وقت آن رسيده تا با اجماع همگانی عليه اين پديده مقابله صادقانه و جدی صورت گیرد.

داکتر عبدالله، رییس اجراییه حکومت افغانستان نیز در یک اعلامیه تأکید کرده که تروریستان با راه‌اندازی این جنایت بزرگ، بار دیگر دشمنی و عداوت‌شان را با ملت‌های منطقه آشکار ساختند. در این لحظات دشوار، خود را در غم و اندوه ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران، شریک می‌دانیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان