جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

وزیر امورخارجه پاکستان با رییس جمهوری افغانستان دیدار کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزیر امورخارجه پاکستان در دیدار از کابل، با محمد اشرف غنی، رییس جمهوری افغانستان دیدار و گفتگو کرد.

وزارت امورخارجه افغانستان با بیان این خبر می‌گوید که قرار است شاه محمود قریشی با برخی مقام‌های دیگر حکومت نیز دیدار و گفتگو کند.

صبغت‌الله احمدی، سخنگوی وزارت خارجه افغانستان به رادیو آشنا گفته که آقای قریشی به دعوت صلاح‌الدین ربانی، وزیر خارجه به کابل سفر کرده است.

abdullah abdullah

آقای احمدی افزود که این مقام پاکستانی با رئیس جمهور غنی دیدار کرده و قرار است تا لحظات بعد با آقای ربانی و پس از آن با عبدالله عبدالله، رئیس اجرائیه افغانستان نیز دیدار کند.

پس از انتخابات در پاکستان و پیروزی عمران خان در آن، این نخستین سفر وزیر خارجه پاکستان به افغانستان است.

این سفر در حالی صورت می‌گیرد که از ۱۴ روز به این‌سو، قونسلگری پاکستان در شهر جلال آباد، مرکز ولایت ننگرهار مسدود است و بازگشایی آن، از محورهای گفتگوها خواهد بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان