جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

تکمیلی/ دروازه کمیسیون انتخابات در هرات نیز بسته شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هواداران ایتلاف بزرگ ملی افغانستان امروز شنبه(24 سنبله)، پس از مزارشریف و قندهار، دروازه کمیسیون مستقل انتخابات را در ولایت هرات نیز بستند.

پیش از این گزارش شده بود که پیش از ظهر امروز، این ایتلاف دروازه دفاتر ولایتی کمیسیون مستقل انتخابات را در دو ولایت افغانستان به شمول بلخ و قندهار مسدود کرده است.

اعضای این ایتلاف تأکید دارند، تا زمانی که اصلاحات در نظام انتخاباتی رونما نگردد، مانع برگزاری انتخابات خواهند شد.

هرات

این تصمیم ایتلاف بزرگ ملی در گذشته در نتیجه صحبت‌ها با ریاست جمهوری افغانستان و وعده‌های حکومت به تعویق افتاده بود، اما تأکید حکومت و کمیسیون انتخابات در مورد گذشتن زمان اصلاحات انتخاباتی، بار دیگر اعضای این ایتلاف را به صحنه آورده است.

هفته گذشته نیز در یک نشست با حضور رهبران سیاسی افغانستان به دعوت صبغت‌الله مجددی، تأکید شد که بدون اصلاحات انتخاباتی، مانع برگزاری انتخابات پارلمانی خواهند شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان