جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

دو روز پس از سقوط شهرستان دایمیرداد ولایت میدان وردک/ هنوز نیروی کمکی نرسیده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

شورای ولایتی میدان وردک می‌گوید که دو روز از سقوط شهرستان دایمیرداد این ولایت به دست طالبان می‌گذرد.

شریف‌الله هوتک، منشی شورای ولایتی میدان وردک امروز دوشنبه(19 سنبله) به خبرنامه گفت که جنگ در دایمیرداد ناوقت شب شنبه(۱۷ سنبله) شروع شده بود.

این عضو شورای ولایتی افزود، در روز اول جنگ(۱۸سنبله) به تعداد ۵ پوسته که دو پوسته آن از پولیس ملی و ۳ پوسته دیگر از اردوی ملی بود، به دست طالبان سقوط کرد.

به گفته وی، شهرستان دایمیرداد تا شب گذشته(۱۸ سنبله) مقاومت کردد و در جریان شب نیز نیروهای امنیتی عقب‌نشینی کرده و فعلا دایمیرداد به تصرف طالبان درآمده است.

taliban

در جریان این نبرد فرمانده پولیس دایمیرداد با تعدادی از اعضای پولیس ملی در این ولایت کشته شده‌اند.

آقای هوتکی خاطرنشان کرده که طالبان در جریان این جنگ پایه مخابره را آتش زده و فعلا ارتباط با این شهرستان قطع است و به همین دلیل، تلفات دقیق هنوز مشخص نیست.

وی در ادامه گفت که شاید در این جنگ در حدود ۳۰ نیروی امنیتی کشته شده باشند، اما این آمار هنوز از طرف ارگان‌های امنیتی تأیید نشده است.

این عضو شورای ولایتی میدان وردک، دلیل سقوط شهرستان دایمیرداد را عدم رسیدن نیروهای کمکی عنوان کرد و تأکید کرد که هنوز هم نیروی کمکی به این شهرستان نرسیده است.

این در حالی است که شهرستان دایمیرداد، یکی از دورترین نقاط ولایت میدان وردک است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان