جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

هشدار در مورد سقوط شهرستان دایمیرداد ولایت میدان وردک/ فرمانده پولیس و 10 سرباز جان باخته‌اند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

به دنبال حمله تهاجمی طالبان، از شب گذشته به این‌سو درگیری‌های شدیدی میان این گروه و نیروهای امنیتی در شهرستان دایمیرداد ولایت میدان وردک جریان دارد. در نتیجه این درگیری‌ها، به شمول فرمانده پولیس این شهرستان، بیش از ۱۰ تن از نیروهای امنیتی جان باخته‌اند.

حاجی احمد جعفری، یک عضو شورای ولایتی میدان وردک به رسانه‌ها گفت، تمام پوسته‌های اطراف شهرستان مانند پوسته آنتن قرار داشته، سقوط کرده و جنگ در داخل ساختمان ولسوالی جریان دارد.

وی افزوده است: “متاسفانه تلفات بسیار بالا است، اما آمار دقیق از تلفات در دسترس نیست و تنها از کشته شدن قوماندان امنیه با ۸ پولیس اطلاع داریم”.

یک سرباز زخمی پولیس در تماس با پژواک از داخل ساختمان ولسوالی دایمیرداد، گفته است: “فعلا سه تن از سربازان در حال جنگ اند و چهار سرباز دیگر به شمول خودم زخمی شده‌ایم”.

taliban

اما سخنگوی والی میدان وردک به آوا گفته است:” نا وقت شب گذشته گروه طالبان مسلح بالای پوسته‌های امنیتی این ولسوالی حملات تهاجمی‌شان را آغاز کرده بودند که در نتیجه آن سید یونس؛ فرمانده پولیس این ولسوالی شهید شده است.”

آقای منگل افزود؛ در این درگیری بیش از ۳ پوسته به دست طالبان سقوط کرده و جان باختن بیش از ۱۰ سرباز تاکنون گزارش شده است.

وی تأیید کرده که این درگیری هنوزهم ادامه دارد و نیروهای کمکی از مرکز به این شهرستان اعزام شده است.

سخنگوی والی میدان وردک افزوده، بالای گروه طالبان نیز تلفات شدیدی وارد شده و تاکنون بیش از ۵۰ تن کشته و زخمی شده‌اند.

اما منابع محلی در شهرستان دایمیرداد می‌گویند که تاکنون هیچ نیروهای کمکی به این شهرستان اعزام نشده و در صورت نرسیدن نیروهای کمکی، احتمال سقوط دایمیرداد وجود دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان