جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

وزارت داخله افغانستان از یک راه‌کار تازه برای کاهش تلفات پولیس خبر می‌دهد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت داخله افغانستان امروز شنبه(17 سنبله) در یک اعلامیه به مناسبت هفته شهید، از سنجش یک راه‌کار جدیدبرای کاهش تلفات پولیس ملی در جنگ با تروریزم خبر داده است.

police soldier

در این علامیه آمده است: «ما در رهبری وزارت داخله مجدانه تلاش می‌نماییم تا از یک طرف به مشکلات خانواده‌ها و بازمانده‌های شهدای پولیس ملی رسیدگی نماییم و از طرف دیگر، راه‌کارهایی را بسنجیم تا تعداد شهدای پولیس ملی در جنگ با تروریزم و دهشت‌افگنی کاهش پیدا کند».

این در حالی است که نمایندگان پارلمان امروز در اولین نشست عمومی خود پس از تعطیلات تابستانی، ارگان‌های امنیتی را در تأمین امنیت ناکام خواندند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان