جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

تکمیلی/ منابع از انتقال 4 کشته و 18 زخمی به شفاخانه‌ها خبر می‌دهند/ شاهدان: تعداد قربانیان بیش از این است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

برخی منابع شفاخانه‌ای از انتقال چهار کشته و ۱۸ زخمی به دنبال حمله انتحاری بر یک مجموعه ورزشی و ورزشکاران در منطقه قلعه ناظر غرب کابل خبر می‌دهند.

منابعی به تلویزیون یک گفته‌اند که چهار کشته و ۱۸ زخمی به شفاخانه‌‌ها انتقال یافته‌اند.

اما منابعی در شفاخانه استقلال می‌گویند که تنها شش کشته و هشت زخمی تاکنون به این شفاخانه منتقل شده است.

blast in kabul

با توجه به این‌که حمله‌کننده انتحاری ابتدا اقدام به تیراندازی کرده و سپس انتحار نموده، احتمال افزایش آمار تلفات این رویداد خونین وجود دارد.

شاهدان عینی می‌گویند که آمار تلفات این حمله انتحاری، بسیار بیشتر است.

این شاهدان می‌گویند که فرد انتحاری ابتدا محافظان این ورزشگاه را هدف قرار داده و سپس خود را در دروازه ورودی باشگاه پهلوانی میوند انفجار داده است.

پولیس کابل نیز به رسانه‌ها گفته که آمبولانس‌ها در حال انتقال قربانیان این رویداد است و هنوز آمار دقیقی از تلفات در اختیار ندارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان