جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

آغاز اعتراض‌های مدنی و تظاهرات هواداران احزاب و جریان‌های سیاسی از امروز در کابل

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

سرانجام به دنبال ضرب‌الاجلی که 35 حزب و جریان‌ سیاسی در مورد اصلاحات انتخاباتی به ریاست جمهوری افغانستان داده بود، آن‌ها از آغاز اعتراض‌های مدنی خود از امروز چهارشنبه(7 سنبله) و از شهر کابل خبر داده‌اند. قرار است امروز صبح دو تظاهرات به صورت همزمان در کابل برگزار شود.

در یک خبرنامه احزاب و جریان‌های سیاسی آمده که مسیر اول تظاهرات امروز آن‌ها از چهارراهی بنایی کابل به طرف دفتر کمیسیون انتخابات  و مسیر دوم از چهارراهی احمدشاه مسعود به سمت میدان هوایی می‌باشد.

در این خبرنامه تصریح شده، انتخاباتی که در قانون اساسی به حیث یک ارزش ملی تأکید شده؛ انتخابات شفاف، عادلانه و دور از تقلب است، اما با برنامه‌هایی که حکومت و کمیسیون مستقل انتخابات در پیش گرفته، چنین انتخاباتی برگزار نخواهد شد و پر از تقلب خواهد بود.

ECC

این احزاب و جریان‌های سیاسی تأکید کرده‌اند که برای تحقق خواسته‌ها و مطالبات برحق مردم افغانستان که عبارت از شفافیت و هدر نرفتن آرای‌شان می‌باشد، مبارزه می‌کنند و هرگز از خواست خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

آن‌ها تأکید کرده‌اند که امروز سرآغاز اعتراضات گسترده مدنی در مرکز و ولایات افغانستان است.

این در حالی است که احزاب و جریان‌های سیاسی اعلام کرده‌اند که هم‌زمان باب گفتگو با حکومت را باز می‌گذارند و امیدوارند حکومت به اعتراضات مدنی مردم توجه کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان