جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

نصاب درسی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی مورد بازنگری قرار گرفته‌اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مسئولین وزارت تحصیلات عالی افانستان از بازنگری نصاب درسی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی این کشور خبر داده‌اند.

فیصل امین، سخنگوی وزارت تحصلات عالی امروز سه شنبه (۶سنبله) در یک نشست خبری در مرکز اطلاعات و رسانه‌های حکومت گفت: “نصاب‌های درسی پوهنتون‌ها با در نظرداشت نیاز بازار کار تنظیم شده تا زمینه بهتری برای اشتغال فارغ التحصیلان پوهنتون ها فراهم گردد.”

وی خاطرنشان کرد که نصاب درسی ۳۸ دانشگاه دولتی و ۱۳۱ مؤسسه تحصیلات عالی خصوصی مورد بازنگری قرار گرفته است.

HK2A7428

از سوی دیگر، وزارت تحصیلات عالی تصمیم گرفته برای اول تا سوم نمره کانکور امسال در رشته طب و در خارج از کشور بورسیه فراهم کند.

سخنگوی این وزارت گفت که قرار است روز پنجشنبه آینده، اول، دوم و سوم نمره کانکور سال ۱۳۹۵-۱۳۹۶ برای تحصیل در رشته طب، عازم جمهوری خلق چین شوند.

 وی همچنان وعده سپرد که اول تا سوم نمره کانکور سال ۱۳۹۶-۱۳۹۷ نیز سال آینده برای تحصیل در رشته طب به خارج از کشور فرستاده خواهند شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان