جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
7 بازدید

نامه تبریکی به اشرف غنی؛ دونالد ترامپ سالروز استقلال افغانستان را تبریک گفت

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

هم‌زمان با فرا رسیدن سالروز استقلال افغانستان، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا، با ارسال نامه‌ای به همتای افغان خود، این روز را تبریک گفته است.

با آن‌که قصر سفید در مورد ارسال این پیام تبریکی تاکنون چیزی نگفته، اما سخنگوی رییس‌جمهور غنی بخش‌هایی از پیام این نامه را در فیس‌بوک و توییتر خود نشر کرده است.

هارون چخانسوری نگاشته که ترامپ در این‌نامه تفاهم سیاسی صلح‌آمیز را تعهد مشترکی عنوان کرده که هر دو کشور امریکا و افغانستان با هم بسته‌اند.

ghani-and-trump1

به گفته وی، دونالد ترامپ ابراز امیدواری کرده که با تامین صلح در افغانستان، روابط دو کشور عمیق‌تر و گسترده‌تر شود.

این در حالی است که وزارت خارجۀ ایالات متحده نیز ضمن ارسال پیام تبریکی به مناسبت سالروز استقلال افغانستان، عزم و اراده افغان‌ها را برای داشتن آینده صلح‌آمیز و مرفه ستایش کرده است.

در این پیام آمده که ایالات متحده از تلاش‌های حکومت افغانستان در راستای تأمین صلح، مبارزه با تروریزم، تقویت حکومت‌داری دموکراتیک از ورای برگزاری انتخابات شفاف و قابل اعتماد، پشتیبانی قاطع می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان