جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

تکمیلی/ اعلام آتش‌بس مشروط رییس‌جمهور افغانستان/ طالبان آتش‌بس کند، آتش‌بس می‌کنیم

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

محمد اشرف غنی، رییس جمهوری افغانستان که عصر امروز یک‌شنبه(28 اسد) در مراسم گرامی‌داشت از سالروز استقلال این کشور در ارگ ریاست جمهوری سخن می‌گفت، موضع خود را در مورد آتش‌بس احتمالی روزهای عید قربان اعلام کرد.

آقای غنی گفت: «بعد از مشوره‌ها با اقشار مختلف کشور از جمله علما، احزاب، فعالان مدنی، جوانان و شورای عالی صلح در 34 ولایت، با توجه به خواست آن‌ها، سر از فردا دوشنبه که روز عرفه است، مشروط بر این‌که طالبان نیز آتش‌بس را اعلام نمایند، آتش‌بس اعلام می‌کنم».

ashraf ghani

وی تأکید کرد که آتش‌بس باید دو طرفه باشد و برقراری، تداوم و مدت آن، به موقف طالبان در این خصوص بستگی دارد.

این در حالی است که پیش از صحبت‌های رییس جمهوری افغانستان، عبدالله عبدالله، رییس اجراییه حکومت نیز از طالبان خواست که آتش‌بس را رعایت کنند؛ در غیر آن نیروهای امنیتی و دفاعی آماده دفاع از افغانستان خواهند بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان