جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

در واکنش به اعتصاب زندانیان پلچرخی؛ طالبان تعهد امنیتی‌اش را نسبت به کمیته‌ی صلیب سرخ لغو کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

گروه طالبان در واکنش به بی تفاوتی کمیته‌ی بین‌المللی صلیب سرخ به اعتصاب زندانیان پلچرخی کابل، به این کمیته هشدار داده است.

در یک اعلامیه‌ی طالبان آمده که این گروه تعهد امنیتی‌اش را نسبت به صلیب سرخ لغو کرده و امنیت جان و مال آن‌ها را ضمانت نمی‌کند.

در این اعلامیه آمده که حفاظت از حقوق اولیه و انسانی زندانیان بخشی از وظایف کمیته صلیب سرخ است که به آن هیچ توجهی صورت نمی‌گیرد.

salib

اما کمیته بین‌المللی صلیب سرخ گفته که آن‌ها با طالبان در ارتباط اند تا راه حلی برای وضعیت پیش آمده پیدا کنند تا بتوانند به کمک‌های بشری‌شان ادامه دهند.

این در حالی است که هزاران زندانی در زندان پلچرخی؛ بزرگترین زندان افغانستان از چند روز به این‌سو دست به اعتصاب غذایی زده‌اند.

روز گذشته عبادالله کریمی، سخنگوی ریاست زندان‌های افغانستان به بی‌بی‌سی گفته که شمار اعتصاب کنندگان به سه تا چهار هزار نفر رسیده است.

به گفته او، خواست‌های زندانیان معترض، غیرقانونی است و گفت‌وگوهای مقام‌ها برای پایان این اعتصاب جریان دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان