جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

غنی: برگزاری انتخابات شفاف مشروعیت داخلی ماست/ در مورد آتش‌بس در روزهای عید قربان تصمیم می‌گیرم

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری افغانستان می‌گوید که از تقاضای مردم افغانستان مبنی بر اعلام آتش‌بس در روزهای عید قربان استقبال می‌کند و به زودی در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

آقای غنی امروز چهارشنبه(17 اسد) در یک نشست خبری در حضور مسوولان و کارمندان دولتی، بزرگان و عالمان دین در ولایت کاپیسا گفت که آتش‌بس در روزهای عید سعید فطر نشان داد که مردم افغانستان گذشته نگر نه، بلکه آینده نگر است. او تأکید کرد که 98 درصد آتش بس در روزهای عید سعید فطر عملی شد که یک تجربه‌ی موفق بوده و فضای عظیم عمومی را تغییر داده است، به همین دلیل به زودی در مورد اعلام آتش‌بس در روزهای عید قربان تصمیم می‌گیرد.

رئیس جمهور غنی همچنان گفت مهمترین موضوعاتی که در مدت باقی مانده‌ی دوره‌ی حکومت وحدت ملی روی آن کار خواهد شد، برگزاری انتخابات شفاف، صلح و اصلاحات در ادارات محلی ولایات افغانستان می‌باشد.

ghani

او تأکید کرد: « به هر قیمتی که شود انتخابات را برگزار خواهیم کرد. برگزاری انتخابات شفاف حیثیت ما است، مشروعیت داخلی ما است، بدون مشروعیت داخلی قادر به انجام کارهای بزرگتر در سطح جهانی نیستیم».

رئیس جمهوری افغانستان همچنان به سهم بیشتر زنان در انتخابات تأکید کرد و گفت مشکلاتی که در برابر زنان در شورای شهرستان‌ها ایجاد شده، رفع خواهد شد. او گفت که روز گذشته(سه‌شنبه، 16 اسد) در جلسه‌ی شورای امنیت روی این موضوع بحث شده و به زودی این مشکل حل خواهد شد.

آقای غنی در مورد صلح همچنان گفت: « 70 درصد اجماع وجود دارد که ما به سوی رفاه برویم».

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان