جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

سازمان بین‌المللی مهاجرت: 500 هزار مهاجر افغانستانی خاک ایران را ترک کرده‌اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

سازمان بین‌المللی مهاجرت گزارش داده که در چند ماه گذشته حدود 500 هزار مهاجر افغانستانی به دلیل کاهش ارزش واحد پولی ریال در بازارهای بین‌المللی، از ایران بازگشته اند.

در این گزارش که روز گذشته(سه‌شنبه، 16 اسد) منتشر شده، آمده که تنها تا اول ماه آگست سال جاری بیش از 442 هزار تن مهاجران افغانستانی خاک ایران را ترک کرده اند.

بر اساس این گزارش، این تعداد تقریبا برابر با مجموع تعداد مهاجران افغانستانی است که در سال گذشته‌ی میلادی از ایران خارج شده‌اند.

afghan

در سال 2017 در مجموع 466 هزار مهاجر افغانستانی خاک ایران را ترک کرده بودند.

آمار منتشر شده از سوی سازمان بین‌المللی مهاجرت مربوط به شمار مهاجران افغانستانی است که نام آن‌ها از سوی این سازمان به عنوان مهاجر در ایران ثبت نشده است. در واقع این مهاجران کسانی هستند که بدون اوراق شناسایی معتبر در ایران کار و زندگی می‌کردند.

براساس اطلاعات مقام‌های ایرانی، یک و نیم تا 2 میلیون مهاجر افغانستانی دیگر بدون اوراق هویت در ایران زندگی می‌کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان