جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ترامپ فرمان اجرایی تحریم‌ها در برابر ایران را امضا کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا با امضای فرمان اجرایی تحریم‌ها در برابر ایران، همچنان بیانیه‌ای منتشر کرده که در آن گفته شده که او بار دیگر از خروج یکجانبه از توافق هسته‌ای با ایران دفاع می‌کند.

آقای ترامپ همچنان توافق هسته‌ای با ایران را وحشتناک خوانده است.

در این بیانیه که با عنوان « بیانیه رئیس جمهوری درباره از سرگیری دوباره تحریم‌های ایالات متحده در ارتباط با ایران» منتشر شده آمده: « امروز، ایالات متحده تحریم‌های مجدد مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران را که با توافق هسته‌ای برداشته شده بود، مجددا برقرار می‌کند.»

taramp

این تحریم‌ها در دو بخش علیه ایران از سر گرفته می‌شود. تحریم مبادلات دالری و ریالی و خرید و فروش طلا و سایر فلزات گرانبها، تحریم صنایع موترسازی ایران و تحریم تأمین قطعات و خرید فروش هواپیماهای مسافربری مهمترین بخش تحریم‌هایی است که امروز همزمان با نودمین روز خروج آمریکا از برجام است از سر گرفته می‌شود.

در بیانیه‌ی ترامپ آمده که سایر تحریم‌های مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران از پنجم نوامبر اجرایی خواهند شد.

تحریم‌های آمریکا در برابر ایران در حالی از سر گرفته شده که این تحریم‌ها در سال 2015 براساس توافق «برجام» به حالت تعلیق درآمده بود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان