جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

در درگیری معترضان با نیروهای پولیس در ولایت خوست 25 تن زخمی شدند

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

گزارش‌ها از ولایت خوست می‌رساند که در درگیری میان نیروهای پولیس و معترضان در این ولایت 25 تن زخمی شده‌اند.

صبح امروز دوشنبه(15 اسد) شماری از ساکنان شهرستان اسماعیل خیل و مندوزی ولایت خوست در واکنش به تخریب خانه‌های ساخته شده در زمین‌های پارک صنعتی دست به اعتراض زدند.

اخترمحمد نوروزی، فرمانده پولیس ولایت خوست به صدای آمریکا گفته که اعتراض مردمی که حوالی ساعت 10 پیش از ظهر امروز آغاز شده به خشونت کشیده شده و در درگیری میان نیروهای پولیس و اعتراض کنندگان 10 سرباز پولیس زخمی شده‌اند.

Khost province

هرچند آقای نوروزی زخمی شدن معترضان در این درگیری را رد کرده اما گزارش‌ها می‌رساند که در این درگیری 15 تن از معترضان نیز زخمی شده‌اند.

از سویی هم، مقام‌های صحی ولایت خوست گفته اند که از محل اعتراضات مردمی 12 زخمی به شفاخانه‌ها منتقل شده که 8 تن شان غیرنظامیان و 4 تن دیگر شان سرباز پولیس هستند.

اداره‌ی محلی ولایت خوست زمین‌های اختصاص داده شده برای پارک صنعتی را دولتی دانسته اما معترضان تأکید دارند که در مورد ملکیت این زمین‌ها، منتظر حکم دادگاه می‌باشند.

این در حالی است که براساس اطلاعات مقام‌های محلی در ولایت خوست، در شهرستان اسماعیل خیل و مندوزی این ولایت 14900 جریب زمین دولتی موجود است که 400 جریب آن برای پارک‌های صنعتی اختصاص داده شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان