جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

شورای علما خواهان آتش‌بس دایمی در افغانستان شد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شورای علمای افغانستان از حکومت و گروه طالبان خواسته که در روزهای عید قربان نیز به گونه‌ی دایمی آتش‌بس اعلام کنند.

مولوی قیام‌الدین کشاف، رییس شورای علمای افغانستان امروز شنبه ( ۱۳ اسد) در یک نشست در کابل گفت که که اعلام آتش‌بس از سوی دو طرف در حال منازعه از خواست‌های اساسی مردم می‌باشد.

در همین حال، محمد اکرم اخپلواک، رئیس دبیرخانه‌ی شورای عالی صلح افغانستان نیز گفت که حکومت برای اعلام آتش بس در روزهای عید قربان آمادگی کامل دارد.

olamaz

آقای اخپلواک همچنان گفت که رئیس جمهور بیرق صلح را به دست علما داده و هر طرح که به منظور جلوگیری از خشونت‌های جاری در افغانستان از سوی علما پیشنهاد شود مورد قبول حکومت قرار خواهد گرفت.

او تأکید کرد که حکومت نیز طرفدار آتش‌بس دوامدار بوده رئیس جمهور غنی در مورد اعلام آتش بس در روزهای عید قربان پس از مشوره با اقشار مختلف افغانستان به ویژه علمای دینی تصمیم خواهد گرفت.

این در حالی است که پیش از این در روزهای عید سعید فطر، حکومت افغانستان 8 روز آتش‌بس اعلام کرد که به دنبال آن گروه طالبان نیز سه روز عید را آتش‌بس اعلام کرده بودند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان