جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

ایجاد یک جریان جدید سیاسی در افغانستان؛ هشدار اسدالله خالد در مورد مهندسی‌کردن انتخابات‌های آینده

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

اسدالله خالد، از رؤسای پیشین ریاست امنیت ملی افغانستان، از ایجاد یک جریان جدید سیاسی با حضور جوانان خبر می‌دهد.

آقای خالد که پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه(11 اسد) در میان جمعی از جوانان و هواداران خود در کابل سخن می‌گفت، یگانه راه‌حل شکلات فعلی افغانستان را در انتخابات شفاف و عادلانه خواند و با اشاره به تقلب‌هایی که در روند ثبت‌نام رأی‌دهندگان، توزیع تذکره و استیکر صورت گرفته، هشدار داد: اگر توزیع تذکره مهندسی انتخابات آینده پارلمانی یا ریاست جمهوری باشد، کور خوانده‌اند و این خیال است و مهال است و جنون.

او تأکید کرد که به هیچ قیمتی اجازه نمی‌دهند انتخابات‌های آینده مهندسی شود و با تقلب برگزار گردد.

asadullah khaild

رییس پیشین امنیت ملی کشور در مورد وضعیت امنیتی افغانستان خاطرنشان کرد: «وضعیت امنیتی ما روز به روز متأسفانه به بدتری روان است، و هیچ پلان و برنامه‌ای از طرف حکومت نمی‌بینیم».

او در مورد سیاسی نیز تصریح کرد: «وضعیت ثبات سیاسی ما به نقطه اوجش رسیده، شاهد مشکلات و تظاهرات، در شمال چند روز پیشتر بودیم و در نقاط دیگر کشور همین اختلافات وجود دارد، جدا تقاضا می‌کنیم که به این مشکلات نقطه پایان گذاشته شود».

آقای خالد خاطرنشان کرد که هدف آن‌ها از راه‌اندازی این جریان جدید سیاسی، این نیست که به قدرت برسند، بلکه هدف آن‌ها حضور آگاهانه و با برنامه در انتخابات است.

او تأکید کرد که جریان سیاسی آن‌ها در انتخابات پیش روی با هیچ کس معامله و برای هیچ شخصی کمپاین نمی‌کند، بلکه بر اساس برنامه و پلان مشخصی که برای کشور دارند، برخورد می‌کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان