جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

نهایی شدن بررسی شکایات انتخاباتی؛ 8 نامزد به دلیل ارتباط با گروه‌های مسلح غیرقانونی حذف شده‌اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی می‌گوید که کمیسیون ویژه بررسی شکایت‌ها درباره نامزدانی‌ که با گروه‌های مسلح غیرقانونی ارتباط دارند، نام‌ 8 تن را از فهرست نامزدان انتخابات پارلمانی حذف کرده است.

هنوز جزییات نام‌های این 8 تن اعلام نشده است.

رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی به طلوع نیوز گفته که بررسی‌ها در مورد 200 شکایت نهایی گردیده و در مورد ۵۰ شکایت مرتبط با 31 نفر تصمیم گرفته شده است.

IEC 3

عبدالعزیز آریایی می‌گوید که دربارۀ زنان نیز شکایت‌های تکان دهنده‌‍‌ای وجود دارد و نام‌های برخی از آنان نیز از فهرست نامزدان حذف خواهد شد.

او گفت که 14 تن نیز در نتیجه بررسی شکایات مطرح‌شده، بی‌گناه ثابت شدند.

بر اساس جدول زمانی برگزاری انتخابات پارلمانی آینده، کمیسیون رسیدگی به شکایت‌های انتخاباتی باید روز چهارشنبه (۱۰اسد) نتیجه بررسی‌هایش را به کمیسیون مستقل انتخابات می‌فرستاد، اما عبدالعزیز آریایی می‌گوید که فشارهای بیرونی بر حکومت، سبب شد تا نهادهای حکومتی به این کمیسیون معلومات و سند ندهند و این کار سبب تأخیر در کار بررسی‌ها شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان