جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

امیدواری هند به نقش سازنده‌ی دولت جدید پاکستان در برابر شبه‌نظامیان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت خارجه‌ی هند اعلام کرده که امیدوار است دولت جدید پاکستان برای پایان دادن به فعالیت‌های شبه نظامیان در جنوب آسیا، عمل‌کرد سازنده‌ای داشته باشد.

این وزارت با نشر اعلامیه‌ای گفته: «امیدوار هستیم تا دولت تازه‌ی پاکستان برای ایجاد امنیت، ثبات و توسعه در جنوب آسیا که عاری از هراس‌افگنی و خشونت باشد، تلاش کند».

این در حالی است که عمران خان، رهبر حزب تحریک انصاف پاکستان در انتخابات پارلمانی این کشور با کسب 115 کرسی، پیروز شده و خواستار روابط بهتر با هند شده است.

india

عمران خان در جریان اعلام پیروزی اش در این انتخابات گفته که هند و پاکستان باید مناقشه کشمیر را از راه گفتگو و مذاکرات حل و فصل کنند.

وزارت امور خارجه‌ی هند در این‌باره تاکنون چیزی نگفته، اما اعلام کرده که از همکاری با مردم پاکستان که برای دست یافتن به دموکراسی از طریق انتخابات باور داشته‌اند، استقبال می‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان