جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

حامد کرزی از «ائتلاف بزرگ ملی افغانستان» حمایت کرد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

حامد کرزی، رئیس جمهوری پیشین افغانستان با اعلام حمایت از ائتلاف بزرگ ملی افغانستان، گفته که از ایجاد و اهداف این ائتلاف حمایت می‌کند.

دفتر رسانه‌های حامد کرزی، روز گذشته (جمعه، 5 اسد) با نشر خبرنامه‌ای گفته: «حامد کرزی از اهداف ائتلاف بزرگ ملی افغانستان که با اشتراک احزاب سیاسی مختلف، شوراهای مردمی، جامعه مدنی و نمایندگان ولایات مختلف ایجاد شده است و برای تقویت اتحاد و اتفاق میان افغان‌ها و برگزاری انتخابات شفاف و عادلانه تلاش می‌کند، حمایت قاطع خود را اعلام می‌کند».

Hamid Karzai

در خبرنامه تأکید شده که تمام مردم افغانستان باید با این‌گونه تلاش‌های مشترک، از دخالت بیگانگان و دامن زدن به آتش نفاق میان شهروندان این کشور، جلوگیری کنند.

این در حالی است که «ائتلاف بزرگ ملی افغانستان» روز پنجشنبه هفته‌ی گذشته (4 اسد) متشکل از چندین حزب و جریان‌های سیاسی به شمول شماری از مقام‌های ارشد حکومتی اعلام موجودیت کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان