جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

دیدار نماینده‌ی آمریکا با مقام‌های قطری و طالبان در دوحه

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

آلیس ویلز، معاون وزارت خارجه‌ی ایالات متحده‌‎ی آمریکا در امور آسیای جنوبی، با مقام‌های قطر در دوحه دیدار و در مورد روند صلح افغانستان با آنان صحبت کرده است.

هیدر نئورت، سخنگوی وزارت خارجه‎ی آمریکا گفته که خانم ویلز با معاون نخست‌وزیر و دیگر مقام‎های قطری در مورد سهم‌گیری آنان در قضیه‌ی افغانستان صحبت کرده است.

او هم‌چنان گفته: «قطر شریک مهم و با ارزشی است… یک بخش هدف سفر وی به قطر ستایش از حمایت مقام‎های قطری از روند صلح افغانستان بود».

taliban affice

از سویی هم، روزنامه‎ی وال استریت ژورنال گزارش داده که آلیس ویلز، معاون وزارت خارجه‌‌ی آمریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی، در رأس یک هیأت با نماینده‎های کمیته‌ی سیاسی گروه طالبان در دوحه، پایتخت قطر دیدار کرده است.

مقام‌‎های رسمی این گزارش را تاکنون تأیید نکرده‌اند.

این در حالی است که چندی پیش روزنامه‌ی نیویارک تایمز نیز گزارش داده بود که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به دیپلومات‌های ارشد این کشور دستور داده که زمینه‌ی گفتگوی مستقیم با گروه طالبان را فراهم کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان