جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

تا دو روز آینده نتایج بررسی‌های کمیسیون شکایات انتخاباتی در مورد فهرست ابتدایی نامزدان اعلام می‌شود

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

 کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان می‌گوید که فردا پنج‌شنبه(4 اسد) نتایج بررسی وزارت‌ها و نهادهای مختلف در مورد 200 شکایت انتخاباتی به این کمیسیون می‌رسد و آن کمیسیون پس از 24 ساعت، برآیند بررسی‌ها را اعلام خواهد کرد.

عبدالعزیز آریایی، رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی که امروز چهارشنبه(3 اسد) در یک نشست خبری در کابل سخن می‌گفت، افزود: چندی قبل یک کمیسیون تخصصی که در آن نمانیدگان وزارت‌های داخله و دفاع، ریاست امنیت ملی و ادارۀ ارگان محلی حضور دارند، زیر رهبری وی تأسیس شده که وظیفه‌اش بررسی شکایات انتخاباتی است.

وی گفت که تا هنوز در کمیسیون شکایات انتخاباتی، ۲۰۰ قضیۀ شکایت دربارۀ نامزدان انتخابات پارلمانی ثبت شده و افزود که نام‌های آنان به‌خاطر بررسی به وزارت‌های ذی‌ربط  فرستاده شده‌ است.

ICC

آقای آریایی اضافه کرد که فردا نتایج بررسی نهاد ذی‌ربط به کمیسیون شکایات انتخاباتی می‌رسد و آن کمیسیون نیز پس از ۲۴ ساعت، برآیند بررسی‌ها را همگانی خواهد کرد.

او علاوه کرد، نام‌های افرادی که دارای پرونده‌های خلاف‌کاری، فساد، غصب زمین و در عین حال عضو گروه‌های مسلح غیرقانونی باشند، از فهرست نهایی نامزدان انتخاباتی حذف می‌گردد.

رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی تاکید کرد که هدف آنان شناسایی افراد وابسته به گروه‌های مسلح غیرقانونی‌است و اطمینان داد که هیچ‌گاه کمیسیون از شکایت‌های جمع‌شده، به منظور شخصیت‌کشی و سوءاستفاده، استفاده نمی‌کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان