جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

جنرال جوزف ووتل: پاکستان برای تشویق طالبان به مذاکرات صلح، گام‌های عملی بردارد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

جنرال جوزف ووتل، فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا گفته که پاکستان باید با برداشتن گام‌های عملی، طالبان را برای اجرای مذاکرات صلح با حکومت افغانستان تشویق کند.

جنرال جوزف ووتل و جنرال جان نیکلسن، فرمانده نیروهای خارجی در افغانستان روز گذشته (دوشنبه، 1 اسد) در یک نشست خبری مشترک در کابل گفته‌اند که پاکستان می‌تواند در صلح افغانستان نقش کلیدی داشته باشد.

فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا گفته: «ما همچنان از نزدیک با پاکستان کار می‌کنیم تا در جهت ایفای نقش مهمی که گفته است می‌خواهد انجام بدهد، این کشور را کمک کنیم. نقش ما این است که تا حد توان از پروسه تحت مالکیت و رهبری افغان‌ها حمایت کنیم، بنابرین ما هر آنچه در توان داریم، برای حمایت از این پروسه انجام می‌دهیم».

General Joseph Wottel

جان نیکلسن نیز در این نشست تأکید کرده که آمریکا آماده است تا برای پیشرفت روند صلح افغانستان در مذاکرات با مقام‌های افغانستان و طالبان اشتراک کند.

این در حالی است که روز یکشنبه (۳۱ سرطان) دیپلومات‌های ارشد افغانستان و پاکستان اولین نشست پلان عمل دو کشور برای صلح و همبستگی را در کابل برگزار کردند.

این نشست به منظور عملی ساختن توافقات توافق‌نامه امضا شده میان افغانستان و پاکستان برای بهبود روابط بین دو کشور، صلح و مبارزه با تروریزم برگزار شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان