جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

تصمیم رهبری طالبان برای مجازات نیروهایی که با سربازان و مقام‌های دولتی افغانستان عکس سلفی گرفتند!

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

خبرگزاری رویترز به نقل از یک مقام طالبان گزارش داده که این گروه اعضای خود را که با سربازان و مقام‌های دولتی افغانستان عکس سلفی گرفتند، مجازات می‌کند.

این مقام طالبان گفته: «شب گذشته نشست اضطراری برگزار شد و در آن از همه فرماندهان و افراد طالبان خواسته شد، اقدام‌های شدید انظباتی در برابر طالبانی که با سربازان و مقام‌های دولتی افغانستان عکس گرفته‌اند، روی دست بگیرند».

taliban 3

او افزوده که رهبران طالبان بر افرادشان به دلیل ریختن بر شهرها و گرفتن عکس‌های سلفی با سربازان و مقام‌های دولتی افغانستان در سه روز آتش‌بس، خشمگین هستند.

در این گزارش رویترز به نقل از این مقام طالبان آمده که حکومت پاکستان از این گروه خواسته بود که نیروهای خارجی را هم شامل آتش‌بس کنند، اما رهبری طالبان با پیشنهاد پاکستان مخالفت کرد.

این در حالی است که حکومت افغانستان در ابتدا یک آتش‌بس 7 روزه اعلام کرد که پس از آن گرو طالبان نیز سه روز عید را آتش‌بس اعلام نمود. این گروه با نشر بیانیه‌یی گفته که این سه روز را به درخواست حکومت افغانستان نه، بلکه برای تجلیل از عید فطر آتش‌بس اعلام کرده که روز گذشته (یکشنبه، 27 جوزا) پایان یافت.

people and taliban

براساس گزارش‌ها، طالبان از شب گذشته (یکشنبه، 27 جوزا)، و چند ساعت پیش از پایان آتش‌بس‌شان، بر پاسگاه‌های نیروهای دولتی در ولایت‌های غزنی، فاریاب، بادغیس، وردک، هلمند و قندهار حمله کرده و حملات‌شان را از سر گرفته‌اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه دیوارپوش فومی قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp بیت کوین چیست مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی لوله پلی اتیلن خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید آپارتمان در چیتگر خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود کمربند فلکسی پرو درج آگهی رایگان