جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

کمیسیون انتخابات: تأخیر در بازگشایی مراکز انتخاباتی در ولایت غزنی برنامه‌های این کمیسیون را متأثر می‌سازد

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مسوولان کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان گفته‌اند که تأخیر در بازگشایی مرکزهای ثبت‌نام در ولایت غزنی می‌تواند برنامه‌های این کمیسیون را متأثر سازد.

عبدالعزیز ابراهیمی، معاون سخنگوی کمیسیون انتخابات به 8 صبح گفته، در صورتی که مرکزهای ثبت‌نام رأی‌دهندگان در ولایت غزنی تا یک هفته‌ دیگر باز نشود، کمیسیون انتخابات از زمان‌بندی اصلی خود عقب خواهد ماند.

آقای ابراهیمی همچنان گفته که هرگاه موضوع سیاسی ولایت غزنی حل شود، کمیسیون انتخابات از لحاظ لوجستیکی و فنی آمادگی کامل دارد تا مواد ثبت‌نام و فورم‌های نامزدان را به ولایت غزنی برساند و روند ثبت نام را در این ولایت آغاز کند.

Ghazni governer office

در همین حال، شاه‌حسین مرتضوی، معاون سخنگوی رئیس جمهور گفته که تمام گزینه‌ها بررسی می‌شوند تا شهروندان غزنی بتوانند در روند انتخابات شرکت کنند و از حق خود محروم نمانند.

این در حالی است که برخی منابع به 8 صبح گفته که ارگ با معترضان غزنی در مورد حوزه‌یی شدن سیستم انتخابات در این ولایت به توافق رسیده و قرار است ولایت غزنی به دو حوزه‌ انتخاباتی تقسیم شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان