جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

داکتر عبدالله: دروازه گفتگو به روی طالبان باز است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

داکتر عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی افغانستان گفته، با وجودی که گروه طالبان زندگی غیرنظامیان را نادیده می‌گیرد، اما در عین حال دروازه گفتگو با این گروه باز است.

آقای عبدالله در مصاحبه با دویچه‌وله گفته که امنیت و آموزش دختران به عنوان دو اولویت مهم برای حکومت وحدت ملی می‌باشد که طالبان باید آن‌را در نظر بگیرد.

رئیس اجرایی افغانستان افزوده: «طالبان در حال حاضر شکست خورده، آرمان‌ها و ایدیولوژی این گروه نیز رد شده و حقیقت این است که روش زندگی آن‌ها از سوی بیشتر مردم افغانستان رد شده است».

abdullah abdullah

این در حالی است که روز گذشته (چهارشنبه، 23 جوزا) ملاهیبت الله، رهبر گروه طالبان در یک پیام عیدی، از ایالات متحده آمریکا خواست تا به گونه مستقیم با این گروه وارد مذاکره شود.

در حالی که آمریکا تأکید دارد که گروه طالبان باید با حکومت افغانستان وارد مذاکره شود؛ خواستی که از سوی این گروه رد شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان